CORETI… SEMPRE O NOSO LADO

A relación que temos con Coreti xa non podemos definila como unha relación de patrocinio deportivo. Leva ao noso lado dende sempre. Foi e é a primeira empresa que confiou en nós como clube. Confianza é unha das palabras que definen a unha familia e Coreti é da nosa familia.

Esa confianza que dá aos seus clientes, é o que fai que Coreti (Polígono de Bergondo, parroquia de Guísamo, parcela B-7) sexa unha empresa dedicada á etiqueta adhesiva referente no sector dende o ano 1991. Superado xa o cuarto de século de historia tanto na industria como en distintas actividades empresariais, comezando polo vitivinícola, pasando pola alimentación, o téxtil, a automoción, a loxística, e un longo etcétera.

Grazas por seguir aí!

SOMOS CULLE!!

 

La relación que tenemos con Coreti ya no podemos definirla como una relación de patrocinio deportivo. Lleva a nuestro lado desde siempre. Fue y es la primera empresa que confió en nosotros como club. Confianza es una de las palabras que definen a una familia y Coreti es de nuestra familia.

Esa confianza que da a sus clientes, es lo que hace que Coreti (Polígono de Bergondo, parroquia de Guísamo, parcela B-7) sea una empresa dedicada a la etiqueta adhesiva referente en el sector desde el año 1991. Superado ya el cuarto de siglo de historia tanto en la industria como en distintas actividades empresariales, comenzando por el vitivinícola, pasando por la alimentación, el textil, la automoción, la logística, y un largo etcétera.

Gracias por seguir ahí!

SOMOS CULLE!!

 

Corte

 

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de la navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, pulsando en mas Información