TRAUMACOR SEGUE PROTEXENDO Á NOSA FAMILIA

“Mens sāna in corpore sānō”

Dende o clube tentamos que @s nos@s xogadores entendan que o seu corpo é unha das ferramentas máis valiosas que terán na vida.  Que aprendan a coidalo e respectalo é moi importante e é parte da súa formación.

A clínica de traumatoloxía Traumacor, leva anos protexendo, curando, apoiando… en definitiva, formando parte da nosa familia. Traumacor (Ronda de Nelle, nº 72, A Coruña) ofrece un servizo médico especializado ao máis alto nivel no estudo e tratamento das lesións e enfermidades osteoarticulares do aparello locomotor. O seu obxectivo é a satisfacción do paciente, fundamentada, tanto na asistencia médica personalizada, amable e profesional como na “medicina baseada na evidencia”.

Para o noso clube, o seu papel como fisioterapeuta deportivo é fundamental xa que son os encargados de velar pola saúde muscular dos nos@s deportistas cando as cousas non van ben.

Grazas pola vosa protección outra tempada máis.

Somos Culle!

Desde el club intentamos que nuestr@s jugadores entiendan que su cuerpo es una de las herramientas más valiosas que tendrán en la vida.  Que aprendan a cuidarlo y respetarlo es muy importante y es parte de su formación.

La clínica de traumatología Traumacor, lleva años protegiendo, curando, apoyando… en definitiva, formando parte de nuestra familia.  Traumacor (Ronda de Nelle, nº 72, A Coruña) ofrece un servicio médico especializado al más alto nivel en el estudio y tratamiento de las lesiones y enfermedades osteoarticulares del aparato locomotor. Su objetivo es la satisfacción del paciente, fundamentada, tanto en la asistencia médica personalizada, amable y profesional como en la “medicina basada en la evidencia”.

Para nuestro club, su papel como fisioterapeuta deportivo es fundamental ya que son los encargados de velar por la salud muscular de nuestr@s deportistas cuando las cosas no van bien.

Gracias por vuestra protección otra temporada más.

Somos Culle!!!

 

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de la navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, pulsando en mas Información